morkelebekk merhaba bizim işitme merkezimiz var tabi ki yalnız değilsiniz, artık cihaz takmakta gözlük takmak gibi bişey, çok dikkatli bakılmadığı sürece belli olmayan cihazlar bile var, 3 yaşından tutun 90 yaşına kadar cihaz kullanan hastalarımız var bunu bir kusur olarak görmeyin ve ne kadar erken başlarsanız o kadar yavaş ilerler hatta bi kere taktığınızda bidaha onsuz yapamazsınız