nevin35 Evet dediğiniz gibi keşke daha fazla izin verilseydi, insan bu kadar küçükken bırakıp işe başlamaya kıyamıyor ama çoğumuz buna zorunda kalıyoruz. Memur musunuz? Ücretsiz izne çıkma hakkınız var mı? Varsa o şekilde de kullanabilirsiniz, benim arkadaşlarımdan öyle yapanlar oldu, heyet raporu soruşturulabilir ama ücretsiz izin hakkınız varsa o riske girmeye değmez. Bir de yanlış anlamazsanız ben bebeğim 3 aylıkken ağlaya ağlaya işe başladım, bu söylediğimi aylar önce burada da dile getirmiştim. Ben işe başlarken birileri haksız yere heyet raporu alıp maaşını almaya devam ediyor bence bu çalışanların hakkına girmek oluyor