Kızlar merhaba, 2 yaşı yeni doldurduk. Oğlum kilo olarak iyi ama beslenmesi çok zor. Mesela yumurta çok zor yiyor yemiyor. Kahvaltı yok gibi peynir salatalık zeytin vs yok. Çorba sever yoğurt sever bazı sebze yemekleri. Pilav yer makarna yemez. Birde bu hafta ağzında bekletiyor yutmuyor delircem. Kahvaltı için özellikle ne yapabilirim?