Dün akşam pişmiş kestanenin iç hamur tarafından minicik bir parça 11 aylık bebeğimin çok ağlayınca verdim tadına baksın madem diye ama boynunu o sıra hemen arkaya doğru atıp havaya bakınca kestane ciğere kaçtı ihtimalliyle hemen ters çevirip sırtına vurduk kusma olmadı bir şey çıktığını da düşünmüyorum kıpkırmızı oldu hiç böylesi olmamıştı öksürük salya sümük hırıltı hepsi birbirine karıştı morarma ya da nefessiz kalma olmadı şükür. Su içirdik normal davranışlara başladı 10 dk sonra ama hırıltı vardı sanki her nefes aldığında bir şey ötüyordu acile gittik her ihtimale karşı doktor dinledi ciğerleri sanmıyorum nefesi normal dedi ama orda hiç sesini çıkarmadan durdu bebeğim yinede duyardı diye umuyorum. Her ihmalle karşı röntgen çekildi ben göremedim yüksek ihtimalle yok ama çok küçükse ve hava kabarcığının birini gidip kapattıysa bunu 2-3 günde belki uzun sürede ateş öksürük hırıltı vs farklılıklarla anlarsın yani ciğer enfeksiyon olmuştur varsa dedi. Hastahaneden geldik uyudu ama gece uyanmaları dahil hala hırıltı devam ediyor hapşırırken bir şeye tepki vermek için derin nefes aldığında bile merdiven çıkmış yaşlı amcalar gibi zor nefes alma sesi var sonra normal devam. Ben Ankaradayım ve önerebileceğiniz gerçekten işinde iyi bir doktor öneriniz var mı bu konuyla ilgili🥺 bi de yılbaşı tatiline denk geliyor o söylediği 2-3 gün sonrası. Allah korusun gerçekten varsa neler yapmalıyım nasıl bir süreç bizi bekliyor bebeğimi en az acı ve zararla nasıl kurtarabilirim.