nadidelifora anonim96 güzel görünüyor. Bende ebebek lazimlik birde Ikea var. İkeadan aldığımı evde, ebebekten aldığımı da dışarda kullanıyorum. Bu da gayet iş görür gibi duruyor.🌸
anonim96 nadidelifora AA Ikea huc bakmadım ona da bakayım canım bu hem lazimlik hemde basamak olarak kullanıyormuş o yüzden hoşuma gitti ileride klozet altına koyar normal klozete oturur diye düşündüm