Kızım 23 aylık şu son 2 aydır hiç hastalıkları bitmiyor bi gün grip oluyo bir hafta iyiyse Boğaz enfeksiyonu oluyo üç beş gün duzeliyo sonra tekrar hasta oluyo artık ne yapacağımı şaşırdım meyvesini falan yediriyorum sürekli her gıdadan yedirmeye çalışıyorum anne sütü de aldı alma bağışıklığı çok dusuk sanırım ne yapmam gerekiyor fikri olan var mı bağışıklığı nasıl güçlendirebilirim artık ne yapacağımı şaşırdım