Eymeninannesi Az önce 2. Ay aşımızı olduk 😢 aşıyı yaptıran arkadaşlar sonrasında günde kaç kere kaç ölçü ağrı kesici şurup kullandınız ?
Mom Eymeninannesi atesi cikarsa surup ver canim yarim cay kasigi calpol, 4 saat arayla 1 cay kasigi verirsen de 8 saat arayla ver
Hasret Eymeninannesi bizde bugün 1. Ay aşısını olduk hemşire ne olur ne olmaz diye calpol alın ateşi çıkarsa dedi eczacıda ateşi çıktığında bir çay kaşığı verin yeterli dedi
Nurdanhakan Eymeninannesi benim oğlum cok huysuz ve nazlıdır ama ne ağladı ne huysuzlandı cok sıcak ve hararetli Bir Çocuk zaten ama ateşi sınıra çıktı 37.0 37.2gördü ama geçici olarak indi hiçbir ilaç kullanmadım sizde kullanmayın ilaç nihayetinde ne gerek var vücuda durduk yere şimdi Girmesine sürekli Kontrol edin sınırın üstüne çıkarsa verirsiniz bu benim fikrim
Eymeninannesi Saolun arkadaşlar bende aşıdan gelince verdim ağrısı olmasın diye o zaman bide gece yatarken veririm ağrısı olup çok ağlar diye korkuyorum kolu falan 😢
MerveKya Biz 2. Ay aşısını yaptırdığımızda hemşire eve gidince 1 çay kaşığı calpol ver sonra ateşini takip et eğer yine çıkarsa akşama bi kaşık daha verebilirsin demişti eve gelince hemen vermiştim çok şükür çıkmadı