Kızlar kayınvalidem bana kabak verdi soymuş kesmiş buzluga at dedi geçen çıkardım direk tencereye koydum şeker koydum çok az su koydum 1 saat pişti yumuşak oldu ama ip gibi oldu çatalla almaya çalışıyorum kopmuyor ip gibi uzuyor neden böyle oldu acaba bilen var mı nasıl yapmam gerekiyor