Zeke Ben diğer yorum yapan arkadaşların aksini düşünüyorum helal olsun hemşireye söylemiş ha belki erken her çocuğun gelişimi farklı belki çok kısa sürede konuşacak ki InsAllah dilerim. Bu ikaz sayesinde daha dikkatli olursunuz oğlum 2 yaşını doldurdu özel doktora sağlık ocağına düzenli gitmeme rağmen oğlumun konuşmaması için hiçbir uyarıda bulunmadılar 18 aylıktı ilk kuşkulandığımda doktorumuz ve büyüklerim daha erken babası da geç konuştu her çocuk ayrıdır aslında ağzı laf dolu onları bi anda çıkaracak dediler ama hep görüyordum akranları hatta ayca küçükler bilinç olarak anne babaya sesleniyor koşuyorlardı su mama gibi ihtiyaçlarını dile getiriyorlardı hep küçük geldiği için gözüme geç olsun güç olmasın dedim bekledim ve bu zamana geldik ve şimdi gelişim geriliği teşhisi koydular yaşıtlarından 1 yıl geride dediler o kadar kızıyorum ki herkese herşeye . Bence sürekli gözlemle herşeyini sürekli çocuklu ortamlarda tut kelimeleri az olsa da bilinçli mi diye kontrol et . Benim canım yandı başkasının yanmasın dilerim bana da dua edin ınsAllah oğlumda gelişme olsun .