En büyük tavsiyem kesinlikle ve kesinlikle göğüs ucu kremi, gümüş kapak vs. kullanmaya gerek yok. Göğüs ucu yarasına en iyi gelen şey anne sütü. Her emzirme öncesi ve sonrası sütümle ıslattım göğsümü yara falan olmadı. Doğumdan sonraki ilk bir kaç gün gümüş kapak da denedim, göğüs ucu kremi de ve faydasını görmedim. Sütümü sürdükten sonra rahatladım. Bilginiz olsun yeni anne olan ve olacak arkadaşlar 🌸🌸🌸