Günaydın forumun güzel hatunları. Bebeklerim 18 aylıklar ve bu aylarda malum atak dönemi var, dolayısıyla saçma sebeplerede ağlama krizleri oluyor. Bazı çalışmalar bebeklerin bu anlarında hiç müdahale etmeden, sadece yanında olarak uzun uzun ağlamasına izin vererek duygularını boşaltması gerektiğini savunuyor. Bazılarıda bebeklerin dikkatini başka yöne çekerek ağlamayı susturmaktan yana. Açıkçası öyle çok uzun uzuun araştırma yapamadım. Siz hangisini doğru buluyorsunuz ? Misal dün gece balkona çıkmak istedi, izin vermedim bu yüzden ağlama krizi başladı. Müdahale etmedim bir şey söylemedim ama sakinleşmesi epey zaman aldı. Emzik verseydim susardı ama yapmadım. Siz ne yapıyorsunuz? Nasıl yaklaşıyorsunuz ?