Merhaba kızlar bir kaç kere daha bu konu ile ilgili post açmıştım. Tam düzeldik diyorum yine başa sarıyoruz bir kaç haftadır gayet iyi gidiyorduk ya deliksiz uyuyordu yada maksimum 2 kere uyanıyordu emziğini verip pat pat yapıp tekrar geri dalabiliyordu fakat son bir kaç gündür ne olduysa yine çığlık çığlığa gidiyoruz asla sabahlara kadar susmuyor gözler kapalı uykusu var uyumak istiyor ama çığlık çığlığa ağlıyor yani artık ne düşüneceğimi şaşırmış durumdayım aynı ayda olup aynı şeyleri yaşayan varsa tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz yoksa kafayı yemek üzereyim 🥹