zeynep1401 Molfix bez kullanıyorum bebeğim gece yüz üstü yada yan yatmayı daha çok seviyor bezi de sabahları hep karın kısmından çiş sızdırıyor bu durumu yaşayıp çözüm bulan oldu mu
nnoktaa zeynep1401 bez sızdırmasını çözemedik biz. Artık suyla ya da üşümeyle alakalı diye düşünmeye başladım. Molfix mavi kullanıyorum. Bu ara çok su içiyo sürekli bezi taşıyor. Arkadaşım prima kullanıyor onun da taşıyor. Külot bez bantlı bez. Hangi yolu denediysek çözemedik
babyisleeping zeynep1401 molfix premium kullanıyordum sızdırıyordu hep çişli uyanıyordu. Prima premium asla sızdırmıyor gece bez değişmiyorum. Gündüz molfix premium kullanıyorum gece prima premium
zeynep1401 ogretmenanne2024 premium sızdırmaz mi bende ona geçsem mi ki acaba farkı ne peki mavi paket ile
melisahera zeynep1401 mavi paketten geçtim molfix premium kullanıyorum çok memnunum kaka ve çiş sızdırmıyor
ogretmenanne2024 zeynep1401 valla bilmiyorum bacım içeriğine hiç bakmadım ama ben yatarken bağlıyorum sabah kalkınca çiş çok yapmış oluyor ama hiçbir sızdırma yok. Normal olan çok sızdırma yaptı bizde
zeynep1401 ogretmenanne2024 benimki de normal mavi paket peki bu mavi pakette 1 numara büyük takmayı denedinizmi hiç
guzelanne564 Kaç gecedir bizde aynısını yaşıyoruz her sabah bodysi ıslak ya da çiş kokulu oluyor bakalım eşim gelirken prima alacak gece bağlayacağız nasıl olacak 😮💨