Evet her gün olduğu gibi bu günde ayaktayız.
Gece 4 de uyandı tam 2 saattir uyumamak için direniyor gerçekten çok yoruldum tükendim.
Yani 4 de uyanıyor bari o saate kadar kesintisiz uyusa onuda anlayacam ama ilk uykusuna akşam 8 de yatırdım bu saate kadar tam 4 kez uyandı geri uyuttum şimdi tam uyandı uyumak bilmiyor. Her günümüz aynı 😞 her akşam bir umutla yatırıyorum allahım nolur bugün çok uyanmasın güzel uyusun diye yok 6 aydır hergün böyle. Oğlumu çok seviyorum ama artık hayat enerjisi bırakmadı bende ağlamak bile çözüm değil kendimi çok çıkmazda çok çaresiz hissediyorum uyumayı özledim eski beni özledim hayattan zevk almıyorum artık 😞