5:55den yazıyorum kızlar çok yoruldum 2aydir asla gece uykusu yok belki 10kere uyanıp emmek istiyor yani diş mi diyorum ağrı kesici vermek istiyorum ama dışı değildir belki diyip vermeye de korkuyorum yoruluyorum biraz öyle çok kötü olmuyorum artık alıştım ama gün içinde sersem gibi oluyorum ne yapsam bilemedim