Kızlar ben 1 aydır yaklaşık gece beslenmesini bıraktırmaya çalışıyorum şuan 13.5 aylık oğlum 1-1.5 haftadır da alışmış gibiydi aslında sabah 6-7 gibi uyanıyodu o zaman emziriyodum 1-2 saat daha uyuyup kalkıyodu 1-2 gündür diş ağrısı da var sanırım gece ağlayarak uyandı yada emzirmediğim için ağladı vs eşim emzir bi kere bişey olmaz dedi ve 3 gündür benim o bütün çabam boşuna gitti gece hem saatlerce ben uykusuz kaldım hem bebeğimi boşuna ağlattım resmen yani bütün yaptıklarım boşa gitti şimdi yine emzirdim ve uyumuyo şuan eşimde yanımda kızdım sesini çıkarmıyor Allah aşkına haksız mıyım ya