Merhaba arkadaşlar. Anneannemi görmeye gittim. Ağlamaktan gözlerim o kadar acıyor ki. Çoğu zaman tartıştığımızda buralara bile taşıdım yorgunluğumu tükenmişliğimi. Ama öyle olmuyormuş işte. Bol bol öptüm, belki de son görüşüm. Bizimle hiç bir bağlantısı yok. Ağzına su damlatıyoruz onu bile yutkunamıyor. Sürekli omzunu çekiyor sanki biri dokunur da istemeyiz ya öyle. Hırıldıyor gibi ses çıkarıyor uyuyor sanıyoruz gözlerini açıyo etrafa bakıyo ama bilinç yok. Bizimle hiç bir bağlantısı yok sadece doktor bacağına bastırınca bi irkildi gibi oldu o kadar. Oda canı yandığı için, his var çünkü. Doktor durumu kritik değerleri düşüyor tedaviye yanıt vermiyor tam tersi gerileme var dedi. Oğlum durmadı yoksa hiç çıkmak istemezdim ordan. Oğlumu odaya sokmadım annemle dışarıda durdu sağlığı açısından da iyi değil hemde korkabilir diye düşündüm. Neyse işte durum bu. Yoğun bakıma alıncak anestezi doktorundan onay bekliyorlardı berdi ama hastane bakıyorlar neresi boş diye. Neden anestezi doktoru onay veriyor onu da bilmiyorum uyutacaklar mı yoksa yoğun bakım öncesi onların onayı mı gerekiyor hiç bir fikrim yok. 🥺