Bir önceki postta anlatmıştım ama çok yazan olmadı. Anneannem hastanede yatıyor (10 yıldır felçli ve bağırsak kanaması vardı) konuşan susmayan o kadın gitti 2 gündür sürekli elini kaldırıp indiriyor ayağını aynı şekilde ama kol daha çok. Sağ tarafını yapıyo sol tarafı zaten felçli. Omzunu oynatıyo boş bakıyo konuşmuyo tepki vermiyor. Doktor yeni bir felç ihtimali düşündü MR çekti ancak haraket halinde olduğu için sonuca bir şey demek çok zor dedi. Bomboş bakıyor gözlerini bir anda büyütüyor sağa sola bakıyor. Ama his var doktor sıkmış elini bacağını inlemiş ses çıkartmış. Ne yapacağımızı şaşırdık doktorlar nöbet de olabilir diyolar ama sürekli haraket halinde olduğu için çekilen şeylerle de sonuç alamıyoruz. İyi misin bizi duyuyor musun dediğimizde evet şeklinde kafa sallıyor ama bazen hiç bi sebep yokken de sallıyor kafasını. İlk günler sesi kısık çıkıyordu sonra söylediği anlaşılmasa da bi çabası vardı artık oda yok.. haftasonu olduğu için dün gelen nöbetçi doktor ilgilenmemiş pek bugünküler de ciddiyetin farkına varınca anca bir şeyler yapıyorlar kaç kere söyledik ettik. Git gide daha da kötüleşti ne uyuduğu belli ne uyanık olduğu belli napacağız şaşırdık