Merhabaanneler Bebeğim 6 ay 3 günlük totosunda bir sürü sivilce çıktı napmalıyım pişik değil sivilce 🤦🏻♀️
Mahbeker Merhabaanneler ıslak kalıyor muhtemelen. O yüzden ter bezleri tıkanmasından oluyormuş sivilce. Kurulayip bezi bağlayın. Bir de pudra iyi geliyor.. Serpistirmeden tozutmadan sivilcelere sürün elinizle, ben bu şekilde geçirdim 4 günde kurudu hepsi. 🙏🏻
Hunilianne Merhabaanneler trosyd krem de iyi geliyor ama çok az kullanmak gerek ve 5 günden fazla kullanmamak lazım. Bir de bezi bağlamadan önce popoyu kurutmak lazım