tgcceozer şuan anlık durumum :( 29 aylık oğlumu tekrar uykuya geçirmeye çalışıyorum. Binadakiler çıldırdı bu gece 😩 3. Uykuya geçirmeye çalışmam. Telefondan ninni açmıştım. Uyusun tv yi bağlayıp açıcam. Kaçıncı uyarmamız artık bilmiyorum. Sabahta 5 te işe gidicem :/