irem066 her tatlı kaşığı aynı ölçüde değildir. Şurubun kendi kaşığını kullanmalısınız. Ölçüye göre vermezseniz bir işe yaramaz.
Ben kızım korktuğu için hiç ateş düşürücü veremiyorum. 38,5 olmadan vermeye yeltenmiyorum zaten. Ateşi varsa soyuyorum. Yarım saatte bir ölçüyorum. Sorunsuz uyuyorsa, rahatsız değilse ilaç saati gelse bile uyandırmıyorum. Bunları doktorlardan öğrendim. Kendi kafama göre uyguladığım bir şey değil.
Panik olmazsanız kendi kendine bile yenebilir. Sadece yükselirse diye takipte olun. 39 olursa alın acile götürün