Arkadaşlar merhaba. 25 aylık kızım var. Doğduğu ilk günden beri uykusu sorunlu. Emzirmeyi bırakana kadar geceleri 10-15 kez kalktığı oluyordu . En az kalktığı gecede 5-6 kez uyanıyordu. Emzirmeyi bıraktım. 3 ay oldu. Uykusu düzelir gibi oldu. Bazı geceler hiç uyanmadı, bazı geceler 1 kez kalktı falan. Bir süre böyle gitti, güzeldi. Ama bu çok uzun sürmedi. Gene eski düzenine geri döndü. Sabahın 6.30 unda kör karanlıkta uyanıyor. Akşamlar 9.30 gibi uyuyor, daha erken saatte uykusu gelmiyor. Uykusu gelene kadar uyutmuyorum, bekliyorum sabırla. Ama yok yani bu gece uyanmaları bir türlü bitmiyor. Mesela bugün oyun grubuna gittik. Atölyeye katıldık, 1 saat zıp zıpta zıpladı. Yılbaşı partisi vardı orada 30 dk dans etti. Çok güzel oynadı. Karnı tok, bezi temiz. Odası sıcak, suyunu yatmadan içirdim. Zaten arabada uyuyakalmıştı, gelince üst baş değiştirdim yatırdım. Bu gece uyur artık, yoruldu diye düşündüm. 10 a doğru uyudu. 12 de gene kalktı. Gerçekten canımdan bezdirdi beni. Neden böyle oluyor, deliksiz uyumak bu kadar mı zor. Ben de kaç gündür çok yorgunum, ishal kusma geçirdim dün gece. Başım zonk zonk ağrıyor. Ben de 23.30 gibi yattım. Gene bana uyku yok 12 de gene uyandı. Destekli mi uyutuyorsun diyenler olacaktı. Evet sallayarak ninni ile uyutuyorum. Ama sallayarak uyutan bir tek ben değilimdir yani, bu gece uyanmaları ne zaman son buluyor. Bitsin artık ya