Kızlarr nabersınız sımdı oncekı ay 27sı cıvarı ben regl olmustum ama maalesef ayın 15ınde tekrar kanamam geldi ve normalde 3 gun suren 6-7 gun kanamam durmadı ben hamılelık testıde yaptım acıkcası ama negatif cıkdı yanı ama su ara cok agrım var karnımın ustune yatamıyorum geceleri sankı orda busey varmış gıbı ağırlık var resmen sırtım fıkan cok agrıyor kasıklarım karın bolgem catlıyor bunu yasayan var mı sizce ne olabilir ya