Kardeşim dokuz aylık evli ocakta rahim filmi çektirmiş doğuştan yarım rahimliymis olan tarafı da yapışık miş iyice açmışlar bir hafta sonra gitmiş az oluşmuş doktor demiş ilk defa gördüm böyle bişey falan en fazla 36 haftalık olur çok dikkat edicen hareket yok hep yatican serklaj atilirmis belki kendiliğinden olur demiş ve üç günü kaldı adete çok stres yapıyor sizce oluyor mu çok üzülüyor yaşayan varsa moral olsun diye yazdım