denizeylul 4.ayı bitirdik gündüzleri sadece 30 dk uyuyup kalkıyor oda ayakta sallarsam bazen ½ saati buluyor gecede sorun yok ama gündüzü nasıl çözücem bilmiyorummm kucak delisi bideee
Lazziya23 denizeylul Ay bacım rutine oturması uzun süreyi buluyor uyku aralıklarını kontrol edin bende bir liste vardı bulursam atacağım örneğin 7 de kalkıyorsa ilk uykusu 9 da gibi her ay saat aralığı değişiyordu
goncaa42 denizeylul benimde ikizlerim gündüz uykuları hiç yok 20 dk en fazla gündüz uykularını çözemedim bende bizde 4 aylığız
Lazziya23 denizeylul goncaa42 mervecsk Kızlar ben şimdi oğlum 28 aylık buna benzer bir tabloyla yol aldım yarım saat uyuduysa diretmeyin o uykusu öyle geçti zaten ilk 1 sene diş atak sürüp gidecek sabırlı olun ama olabildiğince bu düzende hareket etmeye çalışın çünkü bebeğinizde bir süre sonra bu rutine alışıyor saati gelince uyuyor olacak sağlıkla büyütün 🫶
denizeylul Lazziya23 ya bazen yapıyorum uyanıyor mesela araya 1-1.5 saat koyup sonra uyutuyorum ama ayakta sallıyorum 30 dk bazen uzun uyuyor ama indirdiğim an uyanıyor valla birşey yapamıyorumm
denizeylul goncaa42 ay bide ikizle daha zordur allah yardım etsin inşallah yakında düzelirler biraz 1-2 saat uyusalar yeter