Guneskbra Selam kızlar iki çocuğum var biri 3 yaşında diğer 1.5 yaşında spiral taktırmak istiyorum aranızda taktıran var mı ağrı acı falan oluyor mu
nurrr34 Guneskbra bende taktırmıştım özelde 40 ım çıkar çıkmaz .4 sene de çıkarttırmadım kayma vs hiçbir sorun yaşamadım bakırdı benim.
kutka Guneskbra ben taktırdım yenilerde regl iken gittim hiç öyle bi acı olmadı sonrasında çok kanamam oldu 1 ay boyunca günlük 1 ped şeklinde suan bitti ama
ersuras happygirl8_ hamgı siprial taktınız acaba kanama vs oluyor mu devlete gittim takmıyoruz deyıp gonderdı bızı
happygirl8_ ersuras benim taktırdığımda regl 10 gün kadar sürüyo onun haricinde bi sıkıntı olmuyo devlet hastanesinde aile planlaması yerine gidiyorsunuz ilk de kan tahlili alıyorlar ertesi gün de gidiyorsunuz takıyorlar regl olmanız lazım ama randevuya gerek yok
fatsfats Ben taktırdım 1 hafta önce . Bence ağrılıydı içine sokulan o şey neyse . Bakırlı spiral taktı 1 haftadır kanamam var . Ne zamana geçer onu da bilmiyorum . Nasıl korunacağız şaşırdık
Limoncicegiiiii fatsfats bugun taktırdım eve zor geldim adet olmadığım için beta hcg bakıldı ağlamaktan helak oldum bebeğim 3 ay 15 günlük siz siz olun adet iken gidin. Rahim ağzı açık olması gerek