4 aylık bebeğim normalde gündüzleri pek uyumaz. Maksimum 2 saat uyurdu. Bugün hep bir uyuma modunda. Uyandığında ise mızmızlanıyor. Karnını doyuruyorum altını temizliyorum gene mutsuz. Şimdi gene uyudu. Bir de sürekli konuşur gibi bir şeyler agulardı bugün hiç yapmadı. Hastalanıyor olabilir mi? Ateşine baktım 36 ama bugün hiç alışkın olmadığım şekilde sessiz