Sydnr06 28 aylık bi oğlum var kızlar sürekli herseye ağlar oldu birşeyleri yapmak istiyor ağlıyor yapınca gine ağlıyor ota b’ka ağlar oldu açıkçası iç çeke çeke ağlıyor sebebi ne sizce bu bir sendrom mu yoksa başka birşey mi ve zamanla geçer mi