Bildiğiniz üzere eşim iş kurma peşinde. Babam ona evi riske atmadan bi iş teklif etti. Dükkanlsrımdan biri var çevresinde iki üç okul var al yanına bi ortak, iyi kazanırskn, araştırdık bi defterden 20 lira kâr oluyor, kübra da çok yoğun aylarda yardıma gelir dedi. Aranızda kırtasiyeci var mı? Geliri iyi mi?