Zynpsare 9 aylık bebeğim saat başı uyanıyordu bu gece de 20 dk da uyanıyor memesiz durmuyor gündüz de emmiyor nerdeyse çok yoruldum artık bir gececik 3 4 saat kesintisiz uyusam keşke 😔