Mirayy00 Anneler alerji raporunu size çocuk doktorunuzmu verdi yoksa alerji doktorumu almak icin kan testinden başka ne istendi
Mervea Mirayy00 alerji doktoru vermişti bize raporu bittiği zaman doktor izinde diye çocuk doktorunun yanında yenilemiştik her ikiside verebiliyor
nur35 Mirayy00 Özel doktora gidiyoruz kullanmamızı söyleyince devlet hastanesindeki çocuk doktoruna tahlil sonuçlarıyla birlikte gittik tekrar tahlil yapma gereği duymadı anlayışlı bir doktora denk geldik.Çocuk doktorunda başka iki doktor daha imzaladı raporu en son başhekim imzaladı mamayı alabildik
tgbmhr bizim alerji doktorumuz trabzonda özele götürüyoruz rapor bitince aradık bulundugunuz yerdeki cocuk doktoruna söyleyin o çıkarır gelmenize gerek yok dedi devlet hastanesindeki doktorumuz yazdı bize raporu zaten vucutta egzama vs. oldugu icin anlasılıyor alerjik oldugu
Mirayy00 tgbmhr Fundagngr Teşekkür ederim bizimde alerjimiz var da yarin doktordan rapor isticem sutum azaldi ve 2 aydır kilo alimi cok az umarim alabilirim rapor bebeginize yaradimi peki
Mirayy00 Ozge_AyazEfee Mervea nur35 Teşekkürler bizimde alerjimiz var 2 aydır kilo alimi cok cok az umarim verir peki mama bebeginize yaradimi acaba
tgbmhr Mirayy00 1 yıldır içiyor mamayı alerjik olmasına rağmen gelişim geriliği yok mama kurtarıcımız olduyaşını geçtiyse neocate vanilyalı raporlayın
Fundagngr Mirayy00 biz malesef mamayi kullanamadık çok kötüydü tacı ve kokusu bebekliğinde iciremedm. Bizim kilo sorunumuz yok o yüzden diyet yaparak bir sekilde idare ediyoruz. Şuan 2bucuk yaşında
nur35 Mirayy00 pregomin as kullanıyoruz egzaması vardı ve kilo alamıyordu kullandığımızdan beri egzaması geçti ve kilo almaya başladı
Mervea Mirayy00 gelişimi gayet iyiydi mamayıda alamadığı besinleri karşılasın diye başlamıştık 1 yıldan fazla kullandık içmediği zamanlarda muhallebilerine ekledim
Mirayy00 Kuzu-Alkin19 peki kakayı bebegin yapmasimi bekleniliyo yoksa lavmanla felanmi alınıyo ilm defa vericez hic bilgim yok
nur35 Mirayy00 kakanın yarım saat içinde bakılması gerekiyor yoksa sonuç doğru çıkmayabiliyormuş o yüzden biz kakasını yapmasını bekledik
Prensescik tgbmhr bizede aynı mamadan verdi kilo aldırıyo dimi canım 6 aylık kızım 4 gündür kullanıyorz
kirpikuclari tgbmhr Aptamil pregomin as. Biz türlü aldırtamıyoruz içine pekmez denedik almadı vanilya aldık ama ne kadar koymalıyım içine
Sevilay61 tgbmhr 1 yaş sonrası icin pregomın uygun mu? Bir de ben de trabzonda oturuyorum doktorunuz kim acaba?
kirpikuclari nur35 Aptamil pregomin as. Biz türlü aldırtamıyoruz içine pekmez denedik almadı vanilya aldık ama ne kadar koymalıyım içine
nur35 Mirayy00 evet devam ettim süt ve sütürünleri, paketli gıdalar, yumurta, çerez, tahin yemiyorum et ve tavuk çapraz reaksiyon gösterebilir demişti doktor ama yedim sorun olmadı
tgbmhr Prensescik ben mamanın yanısıra bebegimn beslenmesinide iyi bi sekilde yönetmeye calıstım ilikli kemikli sular etsuları vs çorbalarına ekledim haftada 3 gün köfte yedirdim kurufasulye ve nohut önemli dedi doktorumuz onlardan yedirdim haftada 2 gün ve bu sekilde anne sütü mama ve ekgıda ile güzel yol izledik