damlaozzz 😅 sinek ısırığı mı 😊 korkutmak istemem ama acımıcakta diyemem ama dediğim gibi kısa sürüyor. Kişiden kişiye de değişiyordur belki. Bana şey demişti normal doğum yapan kişiye göre kanalların biraz dar biraz acı hissedersin dedi şaşırmıştım bende. Kısa sürüyor ama dediğim gibi dayanılır. Sonrasında da dikkat edilirse rahatsın vala 😊 yumurtlama günlerinde ve adet günlerinde ağır işler yapmıcsksın kendini zorlayacak şeyler ağır kaldırmıcan ki kaymasın bişey olmasın