Ay daha çok yenice bitirdik grevi biz de. Ben kucağımda emziğini verip sarılıp sakinleşmesini bekledim. Zaman zaman kolik bebek sesleri açtım (çoğunlukla elektrik süpürgesi) hafif uykulu gibi olduğu anda verdim memeyi. 5 dakikadan fazla emmedi ama çok aç kalmasından iyidir. 6 saat direndiği oldu. Doktorumuz kilo bile verebilir demişti en son. Çok zor bi süreç ama geçiyo bi şekilde.