ser666 alynabatmaz Yok şükür hiç bi acısı sancısı kanaması yok ama kötü bişeyse bile erken teşhis iyidir ya sizde geçmiş olsun canım
alynabatmaz ser666 çok teşekürler bende gittim doktora doktor yoğun bir iltihap olduğunu söyledi acının nedeni siğil vs değil oymuş ama hemoroid olabilir genel ceraha git dedi
i_ylmz ser666 iç dudak sarkması gibi birde ona bak istersen netten bazen hormonlara bağlı olarak ta olabiliryor
i_ylmz ser666 yok geçmiyor o ama hiçbir sıkıntısı yok….. görünüm olarak rahatsız oluyor isen ameliyat ol demişti doktoru
ser666 Kızlar Biraz önce doktora gittim muayene oldum Doktor et parçalarının bir kısmı vajinanın kendi dokusu dedi Ama içeride 2-3 tane küçük siğil var dedi adetinden Sonra onları yakacağız dedi bilgi isteyen arkadaşlarım olmuştu
ser666 alynabatmaz Evet doktor banada akıntın aşırı fazla dedi hap verdi fitil verdi adetten sonra gel yakalım dedi inşallah acısız geçer
Brownintens ser666 hangi doktora gittiniz kadın dogummu dermotolojimi acaba bendede bu şekilde vajinal sıkıntılar var çok geçmiş olsun buarada
ummukygsz i_ylmz bende de elime böyle birşey geliyor normal doğum yaptım ama ağrı acı vesair bişey yok acaba bu dediginiz gibimidir durum o şekilde kalıyor mu
humeyrasm Benimde olmuştu sivri uçlu gibi bir et parçasıydı acı ağrı vs yoktu. Muayene oldum kızlık zarınin bir kismi içeriye kaynamamış sarkmış demişti. İkinci dogumumda doktorumdan rica ettim kesti o kısmı yok şimdi..