busefeeee Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 günlük yatın kimlik çıkacak hastane doğum raporu vermedi e devlete düşüyor dedi babası gidecek çıkartmaya direk nüfusa gidip yeni doğan kimlik başvurusunu diyecek evdek almadan ?
pudu busefeeee doğum belgesi sizin çıkaracağınız birşey değil dümdüz gitsin eşiniz orada hallediyorlar e devletten birşey almanıza gerek yok kimliğiniz lazım sadece
asrinhatasi busefeeee e nabızınızda raporlarım kısmına bakın. Rapor ordadır. Onu eşinize atın. Onunla gitsin ne olur ne olmaz🌸