Merhaba anneler oglum 7 bucuk aylik suan hamileyim 8 haftalik doktor 5. Ayinda dogru kes dedi emzirmeyi yakin zamanda kesmem lazim ama oglum ozellikle geceleri bagimli mama yemiyor biberon emmiyor asla napicam nasil biraktiricam daha kucuk bir de biraktiran var mi boyle kucukken