aselmirasull ben sınavdan bir gece önce kitaba göz gezdirmiştim sınavdan 80 falan almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Hatta eşim kesin kalacaksın 15 dk çalışmayla sınava mı girilir demişti. Ben levhalara bakmıştım kolay oluyor genelde herkes geçer diye düşünüyorum yazılıyı.