3 ocakta 7 aylık olacak. Son bir haftadır 8 den 11 e kadar uyutuyorum yerine koyunca uyanıyor . Uyanınca da gülüyor oynuyor kendi kendine. Anlamıyorum neden böyle. Gündüz uykuları normal. 3 uyku yapıyor ikisi 40 dk , biri 1 buçuk saat civarı. En son 6 gibi uyanmış oluyor. Gece de 2 saatte 1 uyanıyor. Bar mı aynı durumda olan