mmisa Ana besin hangisi? Kilo alması gerekiyor. Mama aldım bozulmjş attım yeniden alsammı artık gerek yokmu Anne sütünü az içiyor ek gıda yiyor
Busegr mmisa mamaya gerek yok 12. Ayda kestiriyor zaten doktorlar anne sütü ve ek gıda yeterli ağırlık ek gıda vermiştim ben
Tazeannezehra mmisa ek gıda Ama dr dedi ki açken süt verme Ek gıda ver Açken yerse iştahı artar Tereyağı lezzetleri artırıyor
myavocado mmisa Artık yavaş yavaş ek gıda ana öğün halini almalı. Bizim doktorumuz 9. Ay bitiminde öyle söylemişti.
mitolojiii_ Öğünlerde neler veriyorsunuz peki anneler biz daha çok mama ağırlıklı gidiyoruz iştahsız bebeğim