6 aylık oğlum olalı tam 1 hafta oldu. ilk gün ağladı ama ne bardak koyduk ne bişey. kremi sürüp kantoran yağı kullandım kapattım. 2. gün akşamı kendine geldi tamamen. pipisi de şuan sadece dikişler var dökülmek üzere. kantoran yağı çok iyi geliyo bu arada. ilk gün 3 saatte bir calpol verdim. 2. gün de 2-3 kez verdim geçti.