3 yaşına yeni girmiş bir oğlum var sürekli vuruyor yani yemek yiyor diyelim ki elim mama sandalyesi ne deydi birden vuruyor elini koyma eline geçen nesneleri kafası eserse fırlatıyor ve bu sürekli oluyor gün içinde kızınca olan bir şey değil ilk başta sakın kalıp görmemezlikten geldim göz hizasına inip hayır yapamazsın dedim arada öfkelenip ses tonumu yükseltim ama olmuyor ne yapmam lazım nasıl geçer bu durum.