Bebeğim 13 aylık emzirirken işaret parmağıyla sürekli gırtlağıma bastırıyor emme ile onu bağdaştırdı resmen elini tutup başka şekilde oyalamaya çalışıyorum ama asla vazgeçmiyor bazen nefessiz kalacak gibi oluyorum sert de basıyor bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim ya