TalentedMom Selam anneler; Firma uygun değildir diyor verilmesi sakıncalı mı içeriğinde şeker yok sadece hurmanın özü bilen bilgi verirse sevinirim
suheyla92 TalentedMom 6 ayliktan sonra tatlandirma amacıyla kullanabilirsiniz oglum 21 aylik yaklasik 1 yasindan beri ara ara kullanirim
3kedili2bebekli TalentedMom verilebilir ama gereksiz tatlı yüklemesi olmuş olur bilinenin aksine özler yapılırken çok fazla meyve kullanıldığı için beyaz şeker kadar tehlikeli olur
TalentedMom livanurvealpinannesi61 biz şuan ek gıda sürecindeyiz kahvaltısına eklesem sorun olur mu direk vermicem
cudana TalentedMom gerek yok bence fazla şekere alışmasın şimdi çok küçük. Tahinle belki olabilir. Veya 9-10 ay gibi tahinle filan verirsiniz.
suheyla92 TalentedMom olabilir kahvaltiyi yemiyorsa tatlansin diye koyabilirsiniz ama direkt vermenin hiçbir mantığı yok bilginiz olsun
livanurvealpinannesi61 TalentedMom ben bişeye koymuyordum direk veriyordum bi çay kaşığı bazen meyve suyu yapıyordum karışım falan yapmadım kahvaltı da hiç doktor karışım kahvaltı önermedi bize
TalentedMom livanurvealpinannesi61 yumurta sarısını yutamaz yapışır ağzına diye mecbur karıştırıyorum
livanurvealpinannesi61 TalentedMom siz bilirsiniz tâbi ben yumurta sarısını da sade verdim hiç karışım bulamaç vermedim doktor da sade ver tadını alsın alışsın demişti. Siz hurma özü koyarsanız öyle tadını alır alışır
livanurvealpinannesi61 suheyla92 çocuk doktorları günde bi çayı keçi boynuzu özü hurma özü verebilirsiniz diyor. Direk verin diyor. Bana doktorlar öyle demişti bişeye koyma diye .
suheyla92 livanurvealpinannesi61 cok şekerli birsey o içeriğindeki vitamin vs icin o kadar seker almaya gerek yok başka yollarla alınır. Keci boynuzu yine bi derece ama hurma özü direkt vermek yersiz bence
happygirl8_ TalentedMom ben 4 aylıkken ek gıdaya başlamıştım ve şişe şişe bitirdim zührre ananın hurma özünü