iki_prensesannesi Gamzelikiz_34 ben ankaradayim elmadagin zirvesi deyim karı ilk biz gördük lapa lapa yağıyor ☃️
[silindi] Gamzelikiz_34 suan oglum babasiyla kar oynamaya ciktı kar demeye bin sahit lazim azcik bisey🤣