Bizim çok zor geçti aşımız. İlk karma aşıyla hepatit aşısını olduk hem çok huzursuzluk hemde ateş yaptı. Ateşi yükselince minafen verdim yarım ölçek. Bide gece yatarken verdim. Bi daha yükselmedi. Hafta sonra verem aşısı olduk bu sefer korkudan hemen şurup verdim bide gece yatarken verdim. Ama ertesi günü çok huzursuzluğu oldu çok ağladı ama ateşi olmayınca şurup vermedim.