Arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık, gündüzleri yarım saatten fazla uyumuyor o da kucağımda, yatağına koyduğum anda uyanıyor. Geceleri iki saatte bir uyanıp emmek istiyor onun da bir saati tekrar uyutmaya çalışmakla geçiyor. Gazını çıkarmak için çok uğraşıyoruz reflüsü var gibi diye reflü yatağında yatırıyoruz ama nafile. Artık babasında da durmuyor ve bendeyken de sürekli ayakta gezdirmem lazım oturunca ağlıyor. Ne yapabilirim bu durumu çözebilen var mı?