Kızlar oğlumun öksürüğü var diye doktor Peditus şurup yazdı 3 gündür kullanıyoruz oğlum 3 gündür kusuyor , dün farklı bir doktora götürdüm doktor bana 9 buçuk aylık bebeklerde biz bu şurubu kullanmıyoruz bu yaş grubuna uygun değil kusma yapabilir ağır gelmiş dedi Zaditen damla yazdı yani kime neye inanacağımı şaşırdım artık şurubu yazanda profesör doktor hangisini kullanayım şimdi ? Bu doktorlar kendi aralarında niye çelişiyorlar hepsi aynı eğitimi almıyor mu ya ?