Allah rızası için fikir verin yaaa 3 . Gün bugün yorulanakadar ağlayıp öyle uyuyor neden Allahm okuyuyoruz annemler babamlar. Yok içi dışına çıkana kadar ağlıyor sakinleşmiyorda. Allah için yardım edin yaa geçiş dönemi falan mi elim kolum bağlandı napcagimi bilmiyorum. Çok guz3l uykusu vardı hemn uyurdu kendi kendine şu 3 gundur sadce akşam gece uykusuna geçiş de ağlamadan uyumuyor