cahillesohbetikestim_ sütyen giymeyi bırakalı çok oldu ya sadece atlet giyiyorum evde normal atlet dışarı çıkarken emzirme atleti. Hatta bazen dışarı çıkarken de göğüs pedi takıyorum normal atlete uçları çıkmasın diye 😂 alt hele en rahatı hangisiyse o diğerleri de ayda yılda bir amaann adamın onları gördüğü bile yok 😂😂