duyguozgl1 5,5 aylıkken başladım tadımlara bir ara ara verdim. şuan 6 ay 5 günlük her gün tattırıyorum ama yok yemiyor. ağzında çeviriyor ama yutmuyor . kızlar napıcam ya böyle giderse
middlemistt duyguozgl1 zamanla düzelebilir ama ona ayrı tattırıp yedirmek yerine siz yemek yerken masaya oturtun ona bir şey demeden kendiniz iştahla yiyin o bi merak etsin eşinizle birbirinize oyunlar yapın merak edip heyecanlanabilir zamanla kendisi de merak edip yemeye başlayabilir
3kedili2bebekli duyguozgl1 gayet normal olmasi gereken bu şekilde endişe etmeyin zamanla yemeye başlar
middlemistt duyguozgl1 yani dışardan bakınca iğrenç görünebilir ama çocuk için her şey mübah siz yerken bir yandan ona şirinlik yaparak nasıl çiğnediğinizi yuttuğunuzu gösterebilirsiniz küçük demeyin çocuklar gördüklerini taklit ede ede büyürler